dinsdag 8 januari 2013

Een heel fijn 2013!

Mijn nieuwjaarswensen komen ietwat laat maar toch wens ik jullie heel veel goeds in 2013! Mijn voornemens? Leven. Simpel en niet moeilijk. Dit jaar heb ik besloten geen lijstje op te maken met mijn voornemens want ik ben alleen maar teleurgesteld als ik het niet heb voltooid aan het einde van het jaar. Dus waarom zou ik het nog maken? Maar ik heb toch wel één iets dat ik echt wil verbeteren aan mezelf: veel meer bloggen! Ik laat het echt in de steek maar er kruipt heel veel werk in en dat had ik niet verwacht. Bovendien ben ik pas twaalf en heb ik nog een heleboel andere dingen aan mijn hoofd, school is daar één van en het is meteen de belangrijkste. Ik wil uiteraard mijn huistaken en dergelijke niet verwaarlozen maar nu blog ik toch wel erg weinig terwijl ik wel de tijd voor hebt. Maar ik ben er klaar voor, het was eerst even wennen maar het zal me lukken!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen