maandag 17 december 2012

Welkom op BeautyTense!

Welkom op 'BeautyTense'!

Mijn persoonlijke blog, waarop ik regelmatig schrijf over beauty en filmpjes maak. Om de 2 dagen (of als ik in de ''mood'' ben elke dag) post ik hier een artikel over het thema beauty & lifestyle. Hierbij is vandaag, 17 december officieel de dag dat 'BeautyTense' begint met posten!

Diegene achter deze blog heet Fran, ik dus. Ik ben 12 jaar oud en woon al sinds mijn geboorte in België.. Ondertussen moet ik jullie niet meer vertellen dat er erg veel Nederlandse bloggers zijn, maar waar is België naartoe? Blijkbaar hebben niet veel mensen er ooit bij stil gestaan dat er zogoed als niemand in België een beauty blog heeft. Dus ik dacht, ik neem het initiatief. Met mijn jonge leeftijd kan ik de meisjes die iets minder ervaring hebben met beauty stimuleren en aanzetten om toch gebruik te maken van hun make-up.

Schrijven is mijn hobby, ik ben al meerder keren begonnen aan een verhaal, maar die raken werkelijk nooit af bij mij. Dus dacht ik, hier moet iets aan gebeuren. Toen keek ik wat rond op beauty blogs, dat was zo'n jaar terug. Ik was meteen stapel maar had tot nu toe nooit het initiatief genomen om er zelf één te beginnen, tot een maand geleden ik startte met een blog, ik kon het niet meteen vinden en moest leren voor mijn examen, ik verwaarloosde de blog en verwijderde hem. Nu, na de examens heb ik weer veel bijgeleerd en ben ik van plan een hele nieuwe start te nemen.

Ik hoop dat jullie het hier kunnen vinden! Je kan mij contacteren via mijn e-mail adres die je kunt vinden bij contacten. Veel plezier!

Fran


1 opmerking:

  1. Jij bent niet de enige! Ik en mijn beste vriendin Lotte hebben ook een beauty blog, en we komen ook uit België! xxxx Justine
    Onze blog : www.beagirlblog.blogspot.com (webadres kan nog veranderen)

    BeantwoordenVerwijderen