zaterdag 29 december 2012

Wat een gedoe!

Jullie merkten vast wel dat ik de laatste tijd erg on-actief was, in het begin bleek meen 'brake' niet lang te duren aangezien ik bezig ben aan een klein project en dat snel kon worden afgehandeld maar daarna..

Allereerst was ik oververmoeid. En dat op Kerstmis! Ik viel bij alles wat ik deed in slaap, staan, zitten, tv kijken en dus ook bij het maken van artikelen. Kertmis was dan ook niet helemaal geslaagd maar, ik heb me herpakt en was rond woensdag/donderdag weer piekfijn in orde. Maar ik had het blijkbaar nog niet allemaal gehad wat toen ik de computer opstarte en gezellig een artikel wilde schrijven begaf internet zich als 'dood'. Argh, dat noemt men dan een pechdag! Gelukkig konden we dat tegen gisteren weer fiksen en kan ik nu weer artikelen schrijven maar door alle heisa ben ik mijn kerstlook vergeten te maken! Waarvoor een dikke sorry want ik weet dat jullie daar misschien wel naar uitkeken ook ik ben erg teleurgsteld aangezien 'dé kerstlook' iets is waar ik alltijd heel erg naar uitkijk, maar ik heb de oplossing! Ik maak daarom (alleen dit jaar) twee looks voor nieuwjaar.

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen