maandag 17 december 2012

Review~Max 3 kleuren oogschaduw pallet




Meiden, ik heb het gevonden! Een goed gepigmenteerde oogschaduw met een leuke shimmer/glitter. Het  pallet is van Action (eigen huismerk) en kost daar zo'n 0.99 €, ze liggen (uiteraard) bij de beauty/verzorgings afdeling. Wil je wat meer weten? Lees dan vooral verder!


Zoals ik al zei is de pigmentatie zeer uitzonderlijk voor deze prijs. Er zijn drie kleuren te vinden in dit pallet. Een groene, bruin/goude kleure & een highighter.


Voordelen aan dit pallet zijn:*De goedkope prijs
                                           *De extra apllicator
                                           *Het printje (de bloem) blijft erg lang
                                           *De goede pigmentatie
  
Nadelen aan dit pallet zijn: *De minder goeie kwaliteit
                                                                               
Zoals je wel merkt vind ik niet veel nadelen. Maar dat kan ook, toch? Zoals je merkt was dit geen lange review dat komt puur omdat ik me er heel erg aan erger. Dit artikel had al een week af moeten zijn maar telkens kwam er weer iets tussen. Ik had besloten hem niet meer te reviewen maar ik had mezelf beloofd dat wel te doen, vandaar. Van de komende producten kun je een iets langere review verwachten!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen