maandag 17 december 2012

Mascara's om 'U' tegen te zeggen


Je kan het hierboven al wel zien, de hema lengthy lashes mascara is één van mijn topfavorieten! Hij verlengt je wimpers en laat ze ook nog eens voller lijken, het gaat zelfs zo ver dat als je je ogen sluit het lijkt alsof je een stel nepwimpers draagt. Dé perfecte mascara voor de feestdagen als je net als ik, niet om kan gaan met nepwimpers. Eerlijk? Ik vind het rotzooi, het kleeft alleen maar op plaatsen waar het niet moet. Maar dat licht vast ook grotendeels aan mijn (af en toe) extreme onhandigheid! De mascara kost geloof ik zo'n 4.99€. Daar schrok ik op het eerste zicht heel erg van want dit is mijn duurste mascara, nog niet eens van een deftig merk. Maar ik heb me er bij neergelegd en ik heb nog geen seconde (Ok, wel een seconde maar langer niet) spijt van gehad. In combinatie met mijn Catrice mascara zijn ze een spetterend geheel!





Deze hoorde je net al even voorbij komen, mijn Catrice mascara, ik heb al ondervonden dat hierover verschillende meningen zijn, een vriendin van mijn vind hem niet fijn maar ik daarentegen vind hem na de hema mascara geweldig! Alleen maar lof over deze mascara. Hoewel heb ik toch één minpuntje: hij klontert. Niet enorm, maar hij klontert. Kleine brokjes die meteen weg te halen zijn maar als je gehaast bent is het toch niet altijd handig, dan krijg je meteen al nare opmerkingen. 'Oh, je mascara zit niet goed!', ja hallo ik ben niet volmaakt, ja? Erg irritant daarom gebruik ik als ik gehaast heb toch liever mijn schatje van hierboven.

Ik heb nog een paar andere mascara's, opzich niks mis mee maar deze hebben toch dat extraatje volume en al de rest. Er licht nog één mascara in mijn stash die ik nog niet heb gebruikt. Die van de Action. Ik heb nu exact drie mascara's geopend en gebruik ze alle drie en dat irriteert me enorm, ik heb dus besloten om geen mascara's meer te kopen tot ik er minstens één heb opgebruikt, mijn hemel, ik en opgebruiken.

Oh, als jullie dan toch een reactie achterlaten, laat me dan even weten welke mascara jij hét fijnste van het fijnste vind. En wat versta jij onder een 'slechte' mascara?  



2 opmerkingen:

  1. Mijn favoriete mascara is toch zeker Maybelline Cat eyes. Het borsteltje is krom en gaat dus beter om door je wimpers te gaan

    x
    Mietiefrietie

    BeantwoordenVerwijderen