donderdag 20 december 2012

Geshopt! (Di)


Eindelijk, een shoplog, het heeft lang geduurd maar hij is er! Mijn moeder en ik hebben ene paar dingen gekocht bij de 'di', ik weet niet of die winkel ook in Nederland te vinden is maar hier in ieder geval wel! Al hebben ze alleen maar luxe producten het blijft een fijne winkel. 


Ik heb in totaal 2 dingen gekocht en moest exact 8.35€ betalen, maar zoals ik al zei, alleen maar bekende -luxe- merken. Het is dan ook de laatste keer dat ik daar binnen ga  met tien euro op zak. Wat een afknapper! Ik heb een lipstick gekocht en een eye-liner, de lipstick voor de feestdagen en de eye-liner voor eigenlijk elke keer. Er komt trouwens nog een feest look aan, met budget producten die je snel in de drogisterij kan gaan shoppen.


De lipstick koste in totaal 3.90€, dat valt opzich erg goed mee. Hij is van het merk 'Park avenue', tot nu toe onbekend voor mij.Ik heb 'm in de kleur 03, een kleurnaam heeft hij niet. Het is een hele mooie lipstick met een kleine shimmer. Hij nijgt naar erg donker koraal kleurig.


De eye-liner was iets duurder, deze telde 4.45€. Mijn oude eye-liner van 'gosh' vind ik ├ęcht niet goed. Ik trekt geen mooie lijn en brokkelt af. Hopelijk is deze meer mijn ding. Hij is in de kleur 01 black, een gewone zwarte kleur dus. Weer van 'Park avenue'.

Ik had me voorgenomen om niet duurder dan 10€ te kopen en dat is me aardig gelukt, met pijn in het hart, dat wel, al die mooie producten maar ach, de volgende keer beter. Ik had eigenlijk ook niet meer nodig dus zeuren is absoluut geen optie.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen